niedziela, 20 kwietnia 2014

Wiosenne nowości







Cześć wszystkim , więc...... w tym poście nie chciałam mówić tylko o ubraniach bo głównie z tytułu  na to wychodzi , ale nie tylko. Byłam ostatnio w Arkadii czego żałuje bo wydałam tylko nie potrzebnie pieniądze bo nic nie było , dzięki mojemu bratu któremu się nie chciało pojechać ze mną do złotych a tam jest mój ulubiony sklep new look. Kupiłam bluzę zwykłą , czarną z new yoorkera są różne kolory za 80 zł .
Chciałam kupić taka bluzę , gdyż mamy już cieplejsze dni i nie trzeba nosić ciężkich zimowych kurtek. Następna rzeczą i ostatnią niestety są skarpetki o których marzyłam i zobaczyłam że 10 zł biore :) także z new yoorkera. Drugą cześć postu chciałam przeznaczyć na postanowienia ....... chodzi o odchudzanie , i dodanie konkursu na bloga , ponieważ mamy już ponad 100 obserwatorów za co bardzo dziękujemy MIŚKI!!! Konkurs bedzie miał temat  coś co każda dziewczyna chciałaby z was mieć jakiś drobiazg MaciE jakiś pomysł , piszcie w komentarzach?
Odchudzanie nie idzie mi zbyt dobrze bo święta , pełno ciast ,słodyczy nie bd już nawet wymieniać, bo pewnie znacie ten ból gdy nie możecie oprzeć się jakiejś rzeczzy . Nadchodzą wakacje i przydało by się mieć chude nogi  oraz brzuszkek . Pozdrawiam WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!!!!! 

4 komentarze:

  1. Ja po świętach jadę na zakupy, wreszcie!
    fajne rzeczy.
    obs=obs
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluza. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za odchudzanie. Moim zdaniem wystarczy, że będziesz ćwiczyła (polecam Mel B) i jeśli będziesz jadła warzywa, zdrowe obiady to nic się nie stanie jak zjesz czasem coś słodkiego :)

    Miłego Lanego Poniedziałku Ci życzę :)
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Ja niestety jeszcze na wielkie zakupy nie jadę ;)

    Ponieważ jesteś Bloggerem, zapraszam tutaj: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2014/04/5497-55oo-poland-is-happy-o-co-chodzi.html - akcja, w którą powinieneś(powinnaś) wziąć udział! :)

    OdpowiedzUsuń